måndag 26 april 2010

På lottas



6 kommentarer:

Viktoria sa...

Åhh vilken vardagslyx! Hojta till nästa gång du är på väg dit ;)

Världen enligt J. sa...

Det vore jättekul! Kanske är det dags att krypa ut ur bloggskalet snart...

Viktoria sa...

Det tycker jag absolut!

Jag är numera gräsänkling (sambon jobbar i Stockholm om veckorna) så jag är superflexibel.

Vi skulle passa på då Norr Went South är i krokarna kanske? Eller så tjuvstartar vi :)

Ponder sa...

Åh, nu blir jag ju jätte avis, vill också ha bloggträff med er ju! Synd att svärmodern bor åtskilliga mil längre norr ut...

Världen enligt J. sa...

Viktoria: vilket som skulle vara jättekul!

Ponder: du är så välkommen så! Det är bara att svänga förbi - du kan till och med få en migränfri zon i stugan ;) Helt knäpptyst, så när som på en porlande bäck.

Viktoria sa...

J: Då tycker jag att vi hojtar till varandra då det känns som om det är dags för en minibloggträff!

Ponder: Du får ta en semestertripp hit upp! :)