fredag 2 december 2011

Livet

Nej, det som händer just nu är inte särskilt kul. Under andra omständigheter skulle det kanske kunna vara det, men inte nu. Beslut som känns väldigt tveeggade måste fattas. Saker som jag helst skulle låta bli måste göras.

Ibland är helt enkelt livet sådant.

Kanske fixar jag att skriva mer om detaljerna sedan, men för ögonblicket känns det tillräckligt komplicerat att få saker och ting att gå ihop i mitt eget huvud. Varför det inte bara går att välja det enkla, eller till och med lustfyllda, alternativet. Varför jag måste tänka längre än så.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Livet är verkligen skitjobbigt ibland. Hoppas det ordnar sig snart och att beslutet känns bra.

Bondhustrun sa...

Jag sekondar Josefine här. Hoppas att det löser sig, det låter jobigt.

Världen enligt J. sa...

Tack. Det kommer att ordna sig, men som sagt livet är inte alltid kul.