torsdag 14 juni 2007

Om en vecka

...börjar semestern. Det borde ju vara skönt. Själv känner jag mig mest stressad. Det är så mycket som rimligtvis måste fixas innan dess. De senaste dagarna har varit mötes-rally. Ledningsgrupper, utbildningsgrupper, enskilda möten, improviserade möten, planerade möten, akuta möten. Alla slags möten.

Mitt i allt bestämde jag mig för att ta tag i bytet av kontor. Igår eftermiddag kväll flyttade jag alla papper, pärmar, böcker och lådor från mitt gamla kontor, till ett nytt som ligger betydligt mer praktiskt till. Idag på morgonen konkade jag över dator och småprylar. Väktmästaren kommer och monterar upp fler hyllor senare idag eller imorgon. Nätverket är inkopplat. Telefonen borde också vara fixad nu.

Jag har nog slagit inofficiellt hastighetsrekord i flytt av kontor på jobbet. Det tog två timmar - och jag har mååååånga böcker, pärmar och pappershögar. Men så är jag flyttproffs!

Inga kommentarer: