fredag 24 augusti 2007

Måste bli modäääärn

Dagens lunch handlade om folks Facebook-sidor och hur de konstant MSN-ar med vänner och kollegor. I hate MSN, det är djävulens påfund. Men jag insåg att jag måste skaffa ett Facebook-konto. Som något slags bevis på att jag ännu inte är helt tantifierad.

Fungerar skiten då? Nope. "Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience." Så har det varit sedan lunchtid. Jag må vara tant i vardande...men mitt tålamod är kort. Mycket kort.

4 kommentarer:

Nina sa...

O jag som älskar msn *s*...perfekt sätt att ha kontakt med vännerna samtidigt som 4 barn kräver sitt.

Facebook (hette det va) har jag däremot inte reggat mig på.

Världen enligt J. sa...

Hmm, jag får väl kanske överväga MSN. "Alla" har och använder det ju.

Facebook är hittills rätt värdelöst. Nu har jag ägnat flera timmar åt att skapa profil och söka folk...får väl se om det blir kul snart.

Lotta sa...

Vad är det jag hör? Ännu en tant i antågande? Fast jag har faktiskt MSN. ;)

Världen enligt J. sa...

Ja, ja! Jag har varit tant i åratal. En ganska modern tant, men ändå en tant :))