söndag 28 oktober 2007

Long time

Efter veckor, till och med månader, av envisa förkylningar och infektioner har jag ruskat liv i mitt gymkort. Det kändes lite ovant att kliva in i lobbyn. Jag har knappt varit där sedan jag var gravid med Lilla L. (då jag efter att ha varit nära att spy på ett pilatespass mest sprang på löpband). Nu var det ombyggt och jag höll knappt på att hitta själva gymet (nej, det är inte jag som har dåligt lokalsinne - träningsanläggningen är enligt reklamen sveriges största). Nu blev det en timme på löpband, träningscykel samt avslutande pilatesövningar och stretch. Konditionen var inte den bästa - men inte heller så katastrofal som jag befarade.

Nu ska jag och maken upprätta ett schema över vilka dagar som vi ska träna. Om jag ska kunna springa marathon så måste det bli ordning och reda.

Inga kommentarer: