söndag 21 oktober 2007

Mötesmarathon

Det är söndag kväll - och bara jag tänker på morgondagen så blir jag lite kallsvettig. Jag måste stiga upp i ottan, åka till jobbet för att kolla att ett program fungerar för mina studenter (och ev. ladda upp en ny version - jag vet redan nu att det kommer att strula, för det gör det alltid). Sedan är det analysövningar under hela förmiddagen, vilket brukar vara kaosartat. Efter detta är det lunchmöte och eftermiddagsmöte, där dagordningen ser riktigt ruskig ut. Avslutningsvis har jag ett möte med en av dem som jag bossar över samt vår gemensamma chef. Trevliga personer, men mötet gäller en knivig fråga. Frågan skulle dessutom behöva förberedas någon gång under dagen. Fan vet när.

Efter detta mötesmarathon får jag cykla hem till Lilla L. och maken.

Inga kommentarer: