fredag 19 september 2008

Tidsfördriv

Lilla L. sover middag och vad passar bättre än en enkät som tidsfördriv?

Vilken mat äter du ofta?
Hemlagad.

När du är på kalas är du den personen sitter eller hjälper du till?
Det beror på vem det är hos - och om värden vill ha hjälp.

Var sitter du helst och bloggar?
I soffan, med laptopen i knäet.

Köper du ofta trisslotter?
Har faktiskt aldrig hänt.

Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
USA (på den tiden jag ensamsemestrade) eller Florens med maken (då vi just hade träffats).

Vilken kanal tittar du mest på?
Kanal? Ingen aning. 3:an kanske?

Klädbutik?
Filippa K. på Grevturegatan, Carizma eller Kii i den norrländska hålan.

Inredningsbutik?
Snarast auktionskammaren i staden där min mamma bor.

Godis?
Allt som smakar 80-tal och tysklandsfärja.

Stad?
New York? Just nu är jag nyfiken på Toronto.

Dryck?
Kaffe.

Musik?
Ja, mycket och ofta. Numera är dock mina preferenser på detta område nedröstade av den minsta familjemedlemmen (NEJ! TITTA BOBBEN!!! TITTAAA BOBBEEEEN!)

Tv-serie?
Just nu ingen särskild.

Träning?
Springer någon gång i veckan, yogar på söndagar.

Bakverk?
Just nu är jag inne på muffins. Det låter ju så kul när Lilla L. uttalar "mooffin!".

Kaffe?
Jajamensan.

Inga kommentarer: