fredag 3 oktober 2008

Smickrad!


För ett tag sedan fick jag denna smickrande utmärkelse av Det är min tur nu, samma som jag tidigare har fått av Alex och Lotta. Nu har jag, till slut, bestämt mig för sju bloggar som förtjänar smicker!

Försök inte se så snygg ut
Välformulerad - och i ett rasande tempo - bloggar radiojournalisten Alexandra Malmqvist-Olsson. Läs särskilt följetången "Småbarnsåren är tydligen de bästa".

Underbara Clara
En omskriven och mycket fin blogg. Bilderna på Clara herself är fantastiska, likaså interiörbilderna. Jag önskar att jag hade lika fina klänningar och snygg frisyr som Clara.

Studio Belinda
Det kanske är lite tråkigt att nominera en så stor och etablerad blogg, men attans så beroendeframkallande den är.

Messerschmitt/Hemliga morsan
Kommentarer är nästan överflödiga, denna blogg är så klartänkt att jag får ångest.

Kattis lilla vrå
Ibland får jag för mig att vi känner varandra IRL, men det gör vi inte.

Karin Lindell
En ny favorit för mig. Bara det faktum att hon skriver om Pellybackar motiverar en utmärkelse.

Skrivarmamma
Även detta en relativt ny favorit.