tisdag 13 januari 2009

And the Kräk goes on (del 2)

Jag borde passa på att jobba medan Lilla L. ligger och sover på soffan, men det är svårt. För vad känner jag - om inte ett lätt (?) illamående? För övrigt har jag kommenderat maken att ha med sig mobilen överallt idag. Skit samma om han så ska föreläsa eller gå på möte. Om jag börjar spy är det bara att pallra sig hemåt. Omedelbart. Jag må ha god simultankapacitet, men jag fixar inte att ta hand om kräkande dotter samtidigt som jag spyr själv.

2 kommentarer:

Alex sa...

Stackare - att det var dags igen. Själv har jag också något magkör men har sluppit att kräkas. Hoppas vi slipper läsa del 3.

Ponder sa...

Nej, där går även min gräns... Hoppas du klarade dig med "bara" lite illamående. Här kräks två och tre ongar (killarna), och man vet att man lever, helt klart!