tisdag 20 januari 2009

Informationsöverskott?

- Va? Ska du blogga?
- Mmmm.
- Men har du inte kommunicerat nog idag?
- *Fnys*

Om jag tänker efter så har jag antagligen kommunicerat tillräckligt. Förmiddagen ägnades åt ett tre timmar långt möte, sedan var det en jobblunch och ett två timmars möte under eftermiddagen. Lägg till det en miljard e-mail (okej, en lätt överdrift). I kväll har jag varit på bokcirkel, med middag och trevligt sällskap. Mellan det sista mötet och bokcirkeln var det mys och Bollibompa med Lilla L.

Jag har kommunicerat nog för idag.

2 kommentarer:

Josefine sa...

haha... det är verkligen 90% mer kommunikation än jag haft idag. jag har kommunicerat med katten iofs under dagen. men det blir inte så många svar. ganska skönt ibland. skönt att alltid ha rätt liksom.

Världen enligt J. sa...

Katter och andra djur är bra på det sättet. Det är värre med kollegor och stundeter...de har liksom...egna idéer.