fredag 24 april 2009

Me, myself & excel

Det är någonting som är fel. Jag kan fixa en avancerad budget och en ännu mer avancerad plan för arbetsdelning - men att planera två simpla resor, det klarar jag inte. Mest akut är planerna för Bruce Springsteen-helgen i Stockholm. Vilken dag ska jag åka? Ska maken och Lilla L. med? Ska vi flyga eller åka bil? Ska vi bo hos min mamma eller någon annan stans? När ska vi åka hem? Hur synka detta med alla jobbmöten? Minst ett par vän-träffar måste också knölas in i programmet. Den näst mest akuta resan är till Köpenhamn för Depeche. Även här råder samma frågor. Fast kanske inte om vi ska åka bil. Det handlar nog om flyg eller tåg. Och hotell...ska vi bo i Malmö eller Köpenhamn?

Gahhh.

4 kommentarer:

S sa...

VA!? Ska du på Depeche! Åh. Jag är inte avundsjuk. Nej. Nej, nej.

Världen enligt J. sa...

Men självklart ska jag det! Valet var inte mellan att gå eller inte gå, utan om det skulle bli Köpenhamn eller Arvika. Ingenting kan stoppa mig från att stå och vråla Never let me down again...

S sa...

Åh...

maria sa...

De här frågorna är ju större än budgetar och all världens arbetsfördelningar sammantaget. Jag har brottats med samma frågor i över två månader. Mest då springsteenhelgen. För min del känns det som mest angeläget att du tar med dig familjen till depechehelgen. Och, inkvarterar de och dig på hotell i Malmö (fatta hur taskig den danska kronan är mot den svenska...jätteelak..)så att ni kan stanna några dagar och..ja, du fattar :-)