måndag 18 maj 2009

Arbete och nöje

Ni kanske tror att jag bara semestrar och har det skönt på andra sidan Atlanten, men det är inte riktigt sant. Nu, kring åtta på morgonen, sitter jag och går igenom en språkgranskad artikel (utifrån korrigeringarna kan jag konstatera att jag är betydligt bättre på att kommatera på svenska än på engelska - och att jag gör klassiska omkastningar av ord). Sedan måste jag förbereda ett jobbmöte.

Å andra sidan så ska jag och Bästa M. till Niagarafallet idag. Jag tror bestämt att det även ligger en gigantisk shoppingmall i närheten...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä är det sant! Jag gick just idag och önskade att någon gång i livet få åka just dit!!! Jag vill höra allt om hur det var sen!

maria sa...

Får jag gissa att köpcentret heter Niagara Malls ? :-)