måndag 3 augusti 2009

Fin i långkalsonger

Dottern och jag tog en lång cykeltur, då vi skickat maken/fadern till en närbelägen golfbana. Vi åkte till Haga och pumpade däck, kollade om akvarieaffären hade öppet och fortsatte ner på stan. Väl där gick dottern omkring som John Wayne och såg allmänt nedstämd ut. Efter en inspektion av rumpan insåg jag att hon var dyblöt - men inte av kiss utan av cykelsadeln (den har väldigt opraktiska "hål" som det samlas vatten i). Innan vi begav oss hemåt blev det akutshopping på Polarn. Lilla L. valde randiga långkalsonger och en matchande tröja. Belåtet klappade hon sig på benen och utbrast:
- Fiiiina!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Det där, det är mina pojkars och mina favoriter med. Vi nöter ut par efter par i det här hushållet. Få plagg kan mäta sig med Polarns "långfillingar"!

Viktoria sa...

Ränder det är grejer det!

Jag är fullständigt såld på POP´s ränder. Helst de i brunt med vita ränder. Fast jag tror inte jag kommer undan med ett par såna på stan. Även om jag antagligen är lika förtjust i mina som Lilla L är i sina.