onsdag 23 september 2009

Att summera 00-talet

Hon Pandamamman hittade jag en lista, som går ut på att summera 00-talet.

Antal stadigvarande pojkvänner: 1 (början på 00-talet var rätt miserabelt, sedan träffade jag maken)
Antal äktenskap: 1 (med maken)
Antal barn satta till världen: 1
Antal bostäder: 4 (jösses, jag har nästan blivit bofast!)
Antal högskoleexamina: 1 (den första togs på 90-talet)
Antal kalas-fyllor: det är nog inte så många, eller föresten...i början av 00-talet var det ganska mycket party.
Antal färdigskrivna romaner: 0 (det där har jag gett upp)
Antal utslitna par Converse All Star: 0
Antal halsfluss: 0
Antal klamydiatester: 0 (se den första punkten)
Antal tatueringar: 0 (och inga lär det bli heller)
Antal försök att gå i terapi: 0 (jag tror inte på terapi, sedan ett oerhört misslyckat försök på 90-talet då jag mest satt och tävlade med psykologen i att göra skruvade analyser - sedan blev jag bryskt avpolleterad)
Antal receptbelagda läkemedel mot depression och ångest: 0 (därmed inte sagt att jag är normalt funtad)
Antal provade p-pillersorter: 0 (jag tror inte att det är bra att mixtra med hormoner)
Antal mobiltelefoner: 5

Om jag ska lista vad som är signifikant för mitt eget 00-tal så behöver jag nog fundera en stund. Det här blev ju mest nollor.

Inga kommentarer: