söndag 15 november 2009

Dagens mysterium

Jag är ju lite gammaldags när det kommer till musik och skivor, jag både köper dem i fysisk form och tycker att man bör betala för musik. Ingen nedladdning med andra ord. Sedan många år är jag trogen kund hos cd-on (och företaget som föregick detta). De brukar helt enkelt både vara billiga och bra att ha att göra med, exempelvis om det är något fel på produkten. Döm om min förvåning när jag idag upptäckte att alla skivor som jag funderade på att köpa var dyrare på cd-on, cirka 30 kronor per styck, än på den stora elektronikkedjan (som faktiskt har ett ganska ok utbud). Skumt.

3 kommentarer:

S sa...

Jag som sålde alla mina skivor när Spotify kom in i mitt liv...hm.

Världen enligt J. sa...

Galna kvinna! Och när Spotify går i graven då...?

S sa...

EH? Det tror jag inte att de gör!