onsdag 10 februari 2010

Dagens i-landsproblem

Just nu tänker jag på saker som jag vill ha. Jag vill ha nya grå strumpbyxor (eftersom jag är helt inne på någon skum sekreterarlook - och då krävs det grått, grått, grått), jag vill få hem mina böcker från Bokus (nu ligger de på postens utlämningsställe, som har usla öppettider, och bokstavligen ruttnar), jag vill ha färsk tonfisk till middag (men den var slut på usla ICA, som för övrigt bygger om så man hittar ingenting), jag vill kolla på hus (det finns mycket frestande objekt på Hemnet) och jag vill ha en ny väska (Auktionsverket har mycket tjusiga väskor på sin kommande vintageauktion).

För övrigt har jag varit förkyld i tre veckor nu. Det är jag trött på.

2 kommentarer:

Ponder sa...

Usla affärer kan knäcka vem som helst och böcker på utlämningsstället gör ju ingen glad. Jag tror bestämt att du får tröstshoppa dig en auktionsväska, som plåster på såren.

Världen enligt J. sa...

Because I'm worth it. Jag funderar på saken (så pass mycket så att jag skaffade online inloggning till Auktionsverket...)