måndag 15 mars 2010

Ny dag, nya uppgifter

Idag började jag mitt nya uppdrag, som jag kommer att ha som en del av mitt vanliga jobb under resten av året. Det började med ett tvåtimmars videolänksmöte med den tekniska leverantören inom projektet. Det var spännande och...fullständigt förvirrande. Nu har jag en hemläxa till nästa måndag, som går ut på att jag ska jämföra en 30 sidor lång kravspecifikation med en prototyp och typ associera fritt när det gäller vad som kan utformas bättre.

Sedan fick jag migrän och ville mest bara spy eller sova, vilket faktiskt inte hade någonting att göra med ovanstående.

2 kommentarer:

Ponder sa...

Hoppas det nya uppdraget blir rolig och att migränen håller sig borta.

Världen enligt J. sa...

Det ska bli kul - även om projektet är helt obegripligt nördigt :D