lördag 21 augusti 2010

Let's talk about...kläder!

Lista från Linda K:

Stilförebild: Gwyneth Paltrow, nästan alltid Gwyneth Paltrow!
Din stil i en mening: Svart, figurnära, fina detaljer och nästa alltid i kjol.
Vilken är din favoritdesigner/favoritmärke? Jag kommer alltid tillbaka till Filippa K. Alltid.
Vad inspireras du av i höst? Denna höst känns lite gran som en mellanperiod klädmässigt. Jag är lite för gravid för att känna mig fin och inspirerad.
Vad tror du på inför hösten? Höga klackar, smala byxor och fortsatt oversize upptill.
Det bästa basplagget i höst? En riktigt snygg kofta eller stickad kavaj.
Färger i höst? Svart, grått och...gult.
Skor eller väska? Svårt val, men just nu är jag inne på väskor.
En ideal outfit i höst? Se ovan, jag är nog lite förvirrad på den punkten.
Do´s and don´ts? Do: välsittande. Don't: haremsbralla och metallicskit.
Ditt senaste köp? Två par svarta tights. Hur spännande som helst.
Tre saker på höstens önskelista? Fin höstjacka, svindyr väska och nya platta knähöga stövlar (tänk smala ridstövlar)