torsdag 7 april 2011

Och på jobbfronten

Idag blev det klart att jag lämnar min nuvarande position, och de ledningsuppdrag som jag har, den första juli. Sedan blir jag i princip forskare på heltid i 3,5-4 år.

Det ska bli fantastiskt kul! Samtidigt känns det lite udda att lämna nuvarande position, som jag har investerat massor med tid och engagemang i, innan jag egentligen känner mig klar. Men det här är en möjlighet som jag på intet sätt vill försitta. Tvärtom - det är ju det här jag har drömt om!

Det kändes overkligt att skicka in kontraktet.

3 kommentarer:

Fransyskan H sa...

Grattis! (eller visst? Klar - blir man nog aldrig?)

Annika i Colombia sa...

Ah, vad spännande! Stort grattis till nya jobbet!

Världen enligt J. sa...

Tack! Det känns alldeles underbart!

Jobbet är både nytt och gammalt för jag är kvar på samma institution - men med helt andra förutsättningar och arbetsuppgifter.