tisdag 24 maj 2011

Igenkänd!

Igår, på flyget ner till Hufvudstaden, hände någonting högst oväntat. Personen i sätet bredvid frågade om jag var J., J. som i bloggen. Det visade sig vara Viktoria, vars blogg jag har läst med stort intresse (det kommer en länk snart!). Vi har till och med funderat på att träffas tidigare, vilket av någon anledning inte har blivit av - och nu så kände hon helt enkelt igen mig på mina röda träskor och min blommiga väska från Svenskt Tenn. Hur kul som helst!

Tack för att du gav dig till känna! Jag hoppas att vi träffas igen.

4 kommentarer:

Viktoria sa...

Haha ja det var ju det mest oväntade det här året. :) Oväntat och jätteroligt att träffas. Jag fick den underligaste känslan i maggropen att det bara måste vara du och att jag kommer att ångra mig om jag inte frågade. Viss risk att bli idiotförklarad om det inte var rätt fanns ju men jag chansade och se, det gick hem.

Tack själv! Nu måste vi absolut ta en träff på någon av norrlandsmetropolens hak!

S sa...

MÄH! Coolt!

Vi kanske ses på ett plan någonstans någon gång i en framtid..?

Världen enligt J. sa...

Visst är det coolt!

Det verkar dock lite riskabelt att vänta på slumpen på ett flygplan - så vi får kanske bestämma en träff istället?

S sa...

Men det är inte lika coolt att bestämma träff som att hoppas på slumpen!

Hejja Viktoria som vågade!!