söndag 12 juni 2011

Mango?

Av någon anledning så hade jag fått för mig att Mango är en tonårskedja, ungefär som Gina eller Bik Bok. Lite vagt minns jag att jag har varit inne i någon butik för hundra år sedan. Well, inte riktigt men åtminstone för väldigt länge sedan (Paris eller om det kanske var i London). Då var jag inte ett dugg imponerad.

Men så hittade jag en länk i en blogg (vilken har jag pinsamt nog glömt) till en helt sagolik klänning från Mango - och började kolla runt på deras klänningar. Och kjolar. Och väskor. Och det mesta ser ju hur fint ut som helst! Vilken är haken? Är det jättefina bilder på crappy kläder?

Jag kan tänka mig en hel del. Eller ännu mer.

4 kommentarer:

Colombialiv sa...

Jag tror att Mango är bra. Lite Zara men uppgraderat, liksom. Här är det tyvärr svindyrt.

Klänningarna du länkade till var magiskt snygga, köp!

Världen enligt J. sa...

Visst är de? Jag får också lite Zara-vibb av Mango från hemsidan, men det är väl kanske inte så konstigt då det är spanska märken.

Det får nog bli ett testköp!

Josefine sa...

Var det inte Ett mercyfuck-anna som länkade för jag var också inne och kollade den klänningen (och suktade lite)? Hur som helst. Jag har nog aldrig köpt något på Mango (jo, en svart kappa) men känner nog att det är dags nu.

S sa...

Rea också!