fredag 17 februari 2012

Glastaket (del 2)

Jag orkar inte gå in på alla turer kring hur jag brutalt dunkade mitt huvud i glastaket. Inte heller orkar jag gå in på detaljerna kring hur arg eller frustrerad jag är. Sakfrågan kommer sannolikt att lösa sig, även om det tar längre tid och innebär mer (onödigt) jobb för mig. Och tills vidare får jag försöka fokusera på det som Maken har försökt att lyfta fram under det senaste dygnet: det är inte mitt fel och det är inte jag som brister (i detta fall i alla fall).

Nu ska jag försöka vara konstruktiv och fokuserad.

3 kommentarer:

Vänta lite! sa...

Usch, det lät ju inget vidare.

Ha en trevlig helg ändå!

Viktoria sa...

Skrutt! Jag blir mest bara arg då jag läser. Trist är ordet.

Kör hårt är min tanke!

Världen enligt J. sa...

Tja, jag känner mig lite utmattad just nu. Men...det är bara att ta nya tag och försöka vara konstruktiv.