söndag 29 april 2012

Saker man kan roa sig med

Här råder minst sagt byggkaos. Matrummet börjar bli klart, men nu håller vi på med vardagsrummet. Sätter upp gips och gör lite andra saker. Och så har vi påbörjat den stora rumsrockaden. All skönlitteratur har flyttat från det nuvarande arbetsrummet till matrummet - och när vi ändå höll på att flytta om så passade jag på att färgsortera böckerna. Fast jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det ser fint ut...men samtidigt besvärande inredningsnervöst. Något problem att hitta böckerna tror jag dock inte kommer att uppstå. Jag vet nämligen exakt vad det är för färg och omslag på varenda bok.  

3 kommentarer:

Vänta lite! sa...

Alltså, får man komma på studiebesök? Ni verkar ha så fin stil. Gillar färgsorteringen!

Colombialiv sa...

Färgsorteringen är jättesnygg!

Världen enligt J. sa...

Tack!

Och jo, studiebesök går att ordna. Dock inte nu, för det ser ärligt talat för j****gt ut. Förutom i den sorterade bokhyllan ;)