fredag 12 oktober 2007

Klagoinlägg

Nej, ni behöver inte läsa det här. Det är bara någon form av terapi. Vissa dagar borde man helt enkelt inte ha stigit upp. Så enkelt är det.

Men mot bättre vetande steg jag upp och gick till jobbet i morse. Till vilken nytta? För att bli grillad av fem galna jurister. För att få reda på att jag jobbar i ett råtthåll, helt utan ordning och reda (kanske en lätt överdrift, men ändå). För att, efter detta, i ren panik ta itu med sanslöst tråkiga sysslor - som knappt finns på prioriteringslistan. Så meningslöst.

5 kommentarer:

Kattis sa...

Läser gärna!Dränker min egen usla dag i rödvin, och skålar med mig själv för en bättre morgondag.

maria sa...

Oj. Jobbigt. Men ändå, läs det utifrån så verkar det definitivt tv-serieintressant.

Lotta sa...

Inser att jag egentligen inte skulle ha gått upp i ett par veckors tid, men ändå gör jag det och får bittert sona för denna fadäs.

Hoppas på bättre dagar framöver för oss båda.

Ponder sa...

Åh,jag känner precis igen de där dagarna, och jag undrar varför man inte lyssnar på sig själv i sånna lägen. Hoppas du får en superhelg nu (ni ska ju till IKEA, så det kan väl inte bli dåligt? :), och att det känns bättre nästa vecka.

Världen enligt J. sa...

Ni är så snälla! Nu ska jag inte tänka på gårdagen...utan på morgondagen och det stundande Ikea-besöket!