lördag 1 december 2007

Konsumtion - ooops I dit it again!

Sedan maken påpekade att jag så gott som alltid tänker på konsumtion så har jag försökt att bättra mig (även om maken vidhåller att påpekandet inte var någon kritik). Jag tänker ju på massor med andra saker; Lilla L., jobb, texter som måste skrivas och andra viktiga saker. Men i ärlighetens namn så tänker jag fortfarande på konsumtion. Ofta. Josef Frank-lampor, västerbottensgårdar, ljuvliga koftor från Odd Molly, vilka nyheter Ikea kan tänkas ha fått in, skivor...

Senast i lördags konsumerade jag en klänning. Nämligen denna. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ser väldigt cool ut i den - eller totalt vansinnig. I verkligheten är den ännu mer "ballongig" och jag är rätt pinnig. Nåja, det är fem dagars öppet köp - så det finns tid att fundera.

3 kommentarer:

Kattis sa...

Cool!

Frida sa...

Jag älskar Nanso. Kanonkvalitet och alla kläderna är så jäkla sköna! Du ser säkert strålande ut i den där klänningen, jag tycker till och med att man ska vara lite pinnig när man har en sån.

/Frida m Thelma

Världen enligt J. sa...

Jag tror också att den är cool...

Nanso är fantastiska!