torsdag 3 april 2008

Nya teorier

Tröttheten är total. Det känns som om jag inte har sovit på en vecka, vilket inte är fallet. Jag sover nästan åtta timmar per natt. Maken har lanserat en ny spännande teori om varför jag blir trött när jag borde bli pigg: solallergi. Det var tydligen ett House-avsnitt om detta för ett tag sedan. (Allt som sägs i House är ju sant?)

Det kan också vara tentaallergi, som uppstår om man läser för många tentor på raken. 34 stycken, om fem till åtta sidor, på två dygn. Uppblandat med några möten. Kanske är det värre än björkar, katter och gräsmattor?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det kombinerat med gallsten och eksem är det utan tvekan solallergi a la House. Annars tror jag mer på tentaöverdos!

maria sa...

Kan botas med ett akut skånebesök tror jag. Kanske.

Ponder sa...

Härligt att det finns fler som ställer House-diagnoser! ;)

Jag tror på tentaallergi, eller så kanske det är dags att kolla upp blodvärdena?