fredag 30 maj 2008

Mer tidsfördriv

DAGENS VILL HA: Väska från Svenskt tenn, nu ångrar jag att jag inte köpte den!
DAGENS KLÄDSEL: Åskblå linnekjol och top från Noa Noa med ett kycklinggult linne.
DAGENS SMINK: Samma som alltid: ögonskugga, mascara.
DAGENS FRISYR: Tråk-tofsen.
DAGENS HÄNDELSE: Gravt försenat flygplan (se nedan)
DAGENS LÅT: Bizarre Love Tringle med New Order (tack gode gud att ipoden är med).
DAGENS PLANER: Att (någonsin?) ta mig hem.
DAGENS SAKNAD: Maken och Lilla L.
DAGENS DUMMASTE: Har konsumerat för lite.
DAGENS SJUKA: Tja, jag sitter där jag sitter...
DAGENS DROG: Kaffe.
DAGENS ROLIGASTE: Att jag har umgåtts med Bästa M. nästa hela dagen.
DAGENS FAVORIT: Bästa M., min vän.
DAGENS KÖP: Lunch och fika.
DAGENS GODIS: Fantastiskt god blåbärspaj.
DAGENS HUMÖR: Tidigare nöjd, nu otålig och sur.
DAGENS ORD: J***a Norweigan!

Inga kommentarer: