måndag 24 november 2008

Utmaning

Utmaning från Alexandra!

Dagens humör: Småsur (i väntan på magsjukan...).
Dagens mående: Lite lätt illamående (snart bryter nog magsjukan loss...).
Dagens borde: Läsa klart en kollegas paper. Jobba arselet av mig (i största allmänhet).
Dagens frisyr: Bibliotekariepagen.
Dagens klädsel: Brun top från Whistle (urgammal), brun och vit-prickig kjol från Nanso (jättegammal), brun kofta med randiga muddar (gammal som gatan) och bruna strumpbyxor.
Dagens planer: Överleva ev. kommande magsjuka.
Dagens vill ha: Guld och gröna skogar (okej då, mina skivor som jag har beställt från cd-on).
Dagens längtan: Dagsljus och hav.
Dagens fundering: Jag har inte tänkt en vettig tanke på hela dagen. Sorgligt men sant.
Dagens beroende: Kaffe.
Dagens tråkigaste: Se dagens fundering!
Dagens tidning: Dagens Nyheter (den enda jag har hunnit läsa).
Dagens låt: Musik? Sedan när får jag lyssna på musik i hemmet? Byggare Bob-väldet råder redan vid frukostbordet.

1 kommentar:

Alex sa...

Har du hört Byggare Bob på isländska? - som man kan göra på vår dvdskiva. Jätteskojigt låter det.