onsdag 11 mars 2009

Ett ännu inte avsänt brev (del 2)

Kära Cdon!

Jag har nu fått mina skivor, med Jenny Wilson, Olle J. och Bruce. Med i försändelsen fanns ett litet reklamblad. Vad i hela världen får er att tro att jag vill köpa Måns Zelmerlöws nya skiva, för 149 riksdaler? Eller en samlingsskiva från melodifestivalen? Efter många års skivinköp genom er så borde ni ha lite bättre koll på mina konsumtionsmönster. Om Ica kan hålla rätt på att jag köper parmesanost, djupfrysta laxbitar och kanelmüsli, så kan ni räkna ut att mitt nästa skivinköp absolut inte kommer att bli Måns Zelmerlöw.

Med hopp om klarhet.

/trogen kund

5 kommentarer:

Ponder sa...

Säga vad man vill, men de är åtminstone snabba på att leverera!

Och vad då? Jenny W., Olle J. och Måns Z. passar inte det?? ;)

Ponder sa...

Passar inte det IHOP skulle det naturligtvis stå.

Världen enligt J. sa...

Nej, nej, nej. Olle & Jenny kan bli smittade av dålig tacky melodier och usla texter. Hua!

maria sa...

I´m still standing for hope and glory, I´ll be fighting for my love story..
Nä, du har rätt.Men om de föreslagit Caroline af Ugglas då?

Världen enligt J. sa...

Okej, Caroline passerar. Och jag kan även vara lite svag för BWO, även om årets försök var ovanligt lamt.