måndag 13 april 2009

Dags för de-tox?

Nu måste jag skärpa till mig. Den senaste tiden har jag börjat läsa en massa modebloggar. Nu talar jag inte om charmiga och välskrivna saker, som jag har läst i flera år, utan mer... typ Sofie Fahrman. Inte Blondinbella och Englas showroom man fan i mig close enough. Jag kan förstå om 17-åringar läser dem ungefär på samma sätt som man tittar på tv-serier, som ren underhållning. Men jag tillhör vare sig målgruppen eller är engagerad i den senaste modellen av linnen från Alexander Wang. Jag måste vara mer uttråkad än jag vill erkänna.

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Det löser sig nog med tanke på den kommande veckan :)

Världen enligt J. sa...

*Haha* Ja, det kommer nog att lösa sig! Det är inte nyttigt att proppa huvudet fullt av högklackade skor, Chamonix-resor och konstiga väskor med fransar.