söndag 24 maj 2009

En shoppaholics bekännelser

- Ett par jeans från Seven for all mankind
- Två pikétröjor från Hilfiger (jag spelar ju golf...då har man sådant på sig)
- Ett par chinos från GAP
- En turkos tröja från Abercrombie & Fitch (jag är fast i någon sjuk 90-tals estetik...)
- Ett par kycklinggula loafers från Nine West (helt hysteriska, men jag gillar hysteriska skor)
- Ett par svarta ballerinaskor (fullständigt normala!)
- En tröja från Banana Republic (present till maken)
- Dockskåpsmöbler och tillhörande kaninfamilj från Calico Critters (jag kommer antagligen att ångra att jag inte släpade hem ett helt dockskåp)
- Lastbilen Mack och två Blixten McQueen (gissa till vem...?)
- Småkrafs från Dollar Store (också det till Lilla L.)
- Muffinsformar i silikon (jag är trots allt en husmor)

(Visst hade det kunnat varit värre?)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det där var ju pytteliten shopping! Hade förväntat mig det tredubbla minst. :)

S sa...

Bra jobbat!