onsdag 6 maj 2009

Nickar belåtet åt mig själv

Vissa dagar är jag ett under av effektivitet. Intyg utfärdas, kallelser skickas iväg, text produceras, möten och resttentor avverkas. Idag lyckades jag till och med klämma in en kompislunch.

Den mest imponerande aktiviteten idag är dock att jag har bokat flygbiljetter till mig och Lilla L. Nu talar vi om Bruce Springsteen-helgen i juni. Jag lyckades till och med med konststycket att fixa biljetter för oss båda, tur och retur, för 1300 riksdaler. Det är imponerande.

Nu väntar jag med spänning på hur det ska gå att flyga med en vild (snart) treåring. Hon är ju inte känd som hon som sitter still.

2 kommentarer:

S sa...

Du får väl på ett pedagogiskt sätt förklara att om alla skulle hoppa och inte sitta still i flygplanet skulle det falla ner snabbare än önskat.

Jag vet inte om det stämmer, men jag funderar alltid på vad som skulle hända om alla i planet ställde sig upp och hoppade samtidigt.

Världen enligt J. sa...

Jag lär åtminstone får reda på vad som händer när Lilla L. hoppar omkring i hela planet...