onsdag 21 april 2010

Någon slags kvalitetstid och en ny klänning

Lindex Shop Online - Klänning
Som någon slags kvalitetstid med mig själv så åkte jag till det halvdeppiga shoppingcentrumet, som ligger ett stenkast från hemmet, efter jobbet. Jag behövde ha en kruka med koriander och en burk med ricotta från Ica. Och så fick det bli en blå-vit-randig klänning, som verkar vara årets mindre hippa version av förra årets randiga Weekday-tröjor. Hur som helst; klänningen är fin, har knappar på ryggen och är mycket prisvärd. Till klänningen blev det ett par marinblå heltäckande strumpbyxor.

Ps. Klänningen och bilden är från Lindex.

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Det bor en exakt lika i min garderob. Tjock och bra kvalité.

Ponder sa...

Ser ut som du. :)

Kicki sa...

Hi hi, jag har en sån också! Köpt alldeles nyligen. Sitter jättefint på tycker jag. Och appropå vår tidigare diskussion om mode-snacket på forumet du vet, så skulle jag gärna vilja göra en kupp... Vi måste planera noggrant :). tTrevlig helg!