onsdag 1 september 2010

Saker jag inte förstår



Ganska ofta får jag märkliga kunderbjudanden. Ibland från min golfklubb, ibland från min bank eller lokala företag. Ofta är dessa av karaktären till dig som är kvinna. Av någon anledning tror dessa företag att jag vill få stylingtips blandat med råd om pensionssparande, eller provköra en ny bilmodell särskilt framtagen för kvinnor. Och dessutom betala någon hundralapp för att få mingla med ett glas vitt vin...och få företagets ohämmade reklam. Någon stans har kundgruppsanalysen gått snett.

4 kommentarer:

J sa...

Påminner mig om en inbjudan till en tjejkväll med mingel och vin på Bauhaus som damp ner i brevlådan för några år sedan. Eh, va?

Världen enligt J. sa...

Exakt! Va...?

S sa...

Nejmennä. Så hemskt!

Betala någon hundralapp för att få mingla med ett glas vin, när man kan få få två flaskor för sig själv för en hundring! ;)

Världen enligt J. sa...

Om inte annat så förbryllande. Vem betalar för att gå på sådant här..?