Ganska ofta får jag märkliga kunderbjudanden. Ibland från min golfklubb, ibland från min bank eller lokala företag. Ofta är dessa av karaktären
till dig som är kvinna. Av någon anledning tror dessa företag att jag vill få stylingtips blandat med råd om pensionssparande, eller provköra en ny bilmodell
särskilt framtagen för kvinnor. Och dessutom betala någon hundralapp för att få mingla med ett glas vitt vin...och få företagets ohämmade reklam. Någon stans har kundgruppsanalysen gått snett.
4 kommentarer:
Påminner mig om en inbjudan till en tjejkväll med mingel och vin på Bauhaus som damp ner i brevlådan för några år sedan. Eh, va?
Exakt! Va...?
Nejmennä. Så hemskt!
Betala någon hundralapp för att få mingla med ett glas vin, när man kan få få två flaskor för sig själv för en hundring! ;)
Om inte annat så förbryllande. Vem betalar för att gå på sådant här..?
Skicka en kommentar