lördag 2 april 2011

Dagens seriösa frågor! (Del 2 Denna gång med förslag!)

Appropå det förra inlägget. Om du råkar vara klädproducent, och jobbar för någon stor kedja, så kan jag tipsa om att sådana här omslag väcker enorm nostalgi hos gamla synthpäron. Ju mer jag tänker på en body med Kraftwerk-tryck, eller valfritt omslag av Peter Saville (Factorys husformgivare) desto mer vänligt sinnad blir jag till att spöka ut barnen i bandtishor. Observera att många av omslagen är färgglada!

Jag skulle kunna leta reda på hur många snygga omslag och loggor som helst!











3 kommentarer:

Underlandet sa...

Åh! Min lillebror skulle älska!

Alex sa...

I'm with you sister!!! Gärna på tröjor till större barn också :)

Joanna sa...

ja! jag vill ha softcell och new order och human leauge.
allra minst.