fredag 29 april 2011

Vad man ser när man har tryckt på send

Efter en minisemester över påsk och hysteriskt arbete med ett bokkapitel (och en massa andra saker) så kan jag konstatera att hemmet ser ut som en sopstation. Det är smulor, kladd, kvarglömda kaffekoppar, böcker, utskrifter, förlupna strumpor, filmer och allmän bråte överallt. Jag mår fysiskt och psykiskt illa av att ha det så här.

Visst finns det viktigare saker här i livet än att hemmet ser ut som ett uppslag i Elle Interiör, men jag står inte ut med smuts och bråte.

Nu ska hemmet saneras.

2 kommentarer:

S sa...

Ja, det är jobbigt när det blir fysiskt och psykiskt jobbigt. Jag är i samma situation precis just nu, så jag borde ta tag i det, inte sitta här och låtsas vara bakis...

Världen enligt J. sa...

Ja, det är verkligen...vidrigt. Nu är äntligen hemmet sanerat och livet känns lite lättare!