torsdag 2 februari 2012

Hej bloggen

I ärlighetens namn vet jag inte om det blir så annorlunda med bloggen nu, efter en månads uppehåll. Jag har inte kommit på något smart sätt att förhålla mig till vad som är privat och offentligt. Lika lite som jag har bestämt mig vad den ska ha för innehållsmässig inriktning. Men...jag saknar bloggen. Jag kommer på mig själv med att fundera på blogginlägg, som definitivt inte bara handlar om löpning, och då känns det bakvänt att inte blogga.

Så, jag gör ett nytt försök. Hej bloggen.

8 kommentarer:

Josefine sa...

Hej Världen enligt J! JAAAA! Och jag har hunnit flytta bloggen sen sist.

Världen enligt J. sa...

Tack! Snygg ny header du har - även här ska det nog renoveras lite grann.

Och så måste jag uppdatera din länk!

Vänta lite! sa...

Hurra!!

Världen enligt J. sa...

Tack!

Viktoria sa...

Heja heja! Jaaaa! :)

Trevlig helg!

/ Viktoria

Alex sa...

Hurraa!

Fransyskan H sa...

Men. Här är jag borta i nästan tvâ veckor och fâr världens bästa överraskning när jag ögnar igenom min blogglista. Vi har saknat dig!

Världen enligt J. sa...

Tack - vad ni är snälla!