onsdag 6 februari 2013

Exempel på onödiga saker (en alldeles vanlig dag)

Efter att ha rensat upp i tidskriftträsket och sagt upp ett antal prenumerationer så föll jag för frestelsen att köpa Sköna hem, när jag skulle plocka upp lite bröd och mjölk på Ica maxi. Och just nu funderar jag mest över till vilken nytta. Det känns lite grann som att trycka i sig för mycket smågodis. Med för mycket av sorter som jag inte ens gillar. Typ kola och lakrits.

Jaja. Det finns värre bekymmer, men jag blir ändå irriterad på mig själv.




2 kommentarer:

Emma sa...

Hej! Såg precis i min statistik att jag fått besök genom din blogg - vad roligt att du länkar till mig! Nu ska jag genast läsa din blogg (som verkar sjukt bra) och kommer såklart att länka tillbaka. Tack igen!

Världen enligt J. sa...

Tack själv! Har hittat till din blogg ganska nyligen - och gillar den :)