måndag 1 juli 2013

Insert: vacation mode

Hoppsan, det är semester! Både jag och maken står handfallna och gnuggar oss yrvaket i ögonen. Vad ska vi hitta på nu? För säga vad man vill men semesterplaner är inte vår starka sida. Det vi vet är att vi ska göra:

- hälsa på min mamma och hänga lite planlöst kring Mälaren
- åka på bröllop i Norrbotten
- åka till Åre och Östersund (när jag ska springa ett fjällmarathon)
- fixa klart några grejer i huset
- hänga lite grann i den opraktiska stugan.

Men vi har sex veckors semester, så något mer borde det bli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med semester! Jag har två jobbveckor kvar sen åker jag till Ungern bl.a.

Hoppas ni får en fin sommar.

Jenny (appel of...)

Världen enligt J. sa...

Tack - och hoppas du också får det bra! I Ungern har jag inte varit sedan sent 1980-tal...men jag minns det som fint och trevligt.