fredag 28 februari 2014

Konsumtion (rapport: februari)

Hur har det gått med konsumtionen under februari då? Rätt okej, om jag får säga det själv.

- Dunkudde (på något mystiskt sätt har min kudde försvunnit över på makens sänghalva och jag har fått det knöligaste exemplaret i hela huset - med andra ord; det var dags för en ny kudde)
- Knähöga skidstrumpor i ull, på rea (oh well, antagligen inte ett helt nödvändigt inköp - men jag åker mycket skidor så de kommer till användning)
- Tre par strumpbyxor (jag använder mest klänning och kjol så strumpbyxor är en förbrukningsvara)
- Mörkblå skinnhandskar (helt nödvändigt inköp, då både mina stickade vantar och skinnhandskar har tappats bort)
- Matchande blå och vitrandig sjal (fullständigt onödigt inköp...men fin)
- Pockerbok till bokcirkeln (den fanns dessvärre inte som e-bok)

Inga kommentarer: