måndag 5 maj 2014

Konsumtion (rapport: april)

Denna månad har verkligen inte varit bra när det gäller att hålla igen på konsumtionen. Jag ska inte skylla på saker som semester, men åtminstone en del av förklaringen ligger i att vi åkte till mellansverige och besökte outletten i Barkarby under påsken.

Hur som helst, så här blev månadens resultat:

- en färgglad vår/sommarkjol (fin men inte nödvändig alls...)
- en matchande kofta (inte den heller...)
- ett par matchande strumpbyxor (jo, strumpbyxor går åt)
- ett par svarta jeans (bra köp och till superpris!)
- ett par solglasögon (ehhh, hur tänkte jag här? Jag har flera par som jag trivs med och använder ofta.)
- ett par löparglasögon (dessa är dock ok - jag funderade hela förra säsongen på att köpa ett par och dessa kommer att användas flitigt)
- ett par gummistövlar (jo, faktiskt ett nödvändigt inköp. De gamla har hål.)

Inga kommentarer: