måndag 23 mars 2015

Insta

Sedan ett tag tillbaka har jag snöat in på Instagram (eeeh, sist på bollen). Detta har renderat ett par insikter:

- Jag gillar nästan bara blåa kläder. Skjortor. Chinos. Vippiga klänningar.

- Mina husideal är fortfarande (tja, sedan jag läste stadsplanering någon gång under tidigt 90-tal) amerikanska case study-hus. Glas, glas, glas. Träpaneler. Betong. Mer träpaneler. Platsbyggda bokhyllor. Väl insuttna bruna läderfåtöljer av Poul Kjaerholm och massor med gröna växter. Vi borde verkligen skaffa ett snyggare hus, även om vi aldrig kan få utsikt över Los Angeles. Och så borde vi köpa en grön soffa (jag vet inte hur många bilder jag har pinnat med just gröna soffor).

- Jag är kräktrött på marmor, mässing/koppar, bleka pasteller och Hay i största allmänhet.

Inga kommentarer: