måndag 21 september 2015

Till slut så

Jag bokade den sedan länge planerade julsemestern. Två veckor, till någonstans ganska långt borta. Sand. Berg. Golfbanor. Barnanpassat. Just denna jul är lite speciell, då maken fyller ett onämnbart antal år och även har annat att fira, varför vi har velat fram och tillbaka om exakt var vi ska åka. Dyrt, dyrare eller lite mindre dyrt. Flygrutter och hotellalternativ. Långt borta eller lite mindre långt borta. All inclusive eller inte. Till slut blev någonting mitt emellan.

När jag hade bokat så insåg jag hur mycket jag ser fram emot att åka iväg. Två veckor, då vi inte ska göra mycket annat än att hänga vid en pool, skrota omkring vid havet, springa i berg, spela golf och käka glass. Det kommer att bli bra.

2 kommentarer:

Fransyskan H sa...

Nu blir jag imponerad - och inspirerad (hälsn hon som alltid i efterhand och aldrig i förväg tänker att det kunde varit trevligt att âka ngnstans...). Lâter underbart!

Världen enligt J. sa...

Jag är riktigt imponerad av mig själv! Vi har svart bälte i att inte komma till skott...