tisdag 22 januari 2008

Sju sanningar

Utmanad av Alex! Fast egentligen har jag gjort den tidigare, då med åtta sanningar. Nu ska jag försöka komma på ytterligare sju sanningar om mig själv.

1. Jag har sjuk prestationsångest. Jag presterar, men aj vad hårt det sitter...

2. Jag är en nörd, på ganska många områden. Om jag vore en femtonårig grabb så skulle jag ha tejpade glasögon.

3. Jag är en snobb, även det på ganska många områden. Endast det bästa är gott nog.

4. Jag är ett typiskt småsyskon. Bortskämd och lite lätt (?) självupptagen.

5. Jag läser böcker snabbt. Mycket snabbt.

6. Jag är sanslöst rastlös. Flytta, byta jobb? Anytime!

7. Jag har bra motorik...med mina fötter. Plocka upp små små saker med tårna? Inga som helst problem!

Nu borde jag utmana sju personer...men då jag tror att väldigt många redan har fått denna utmaning så nöjer jag mig med en mer generell utmaning. Ni som inte redan har fått den - nappa! Hemma med Nina, Lila Draken, Kattis lilla vrå?

Inga kommentarer: