lördag 17 april 2010

Jag är en tant, en stolt tant, en tant som inte ens har vett att skämmas över färgglada skor (del 2)

Fler tecken på att jag är en tant:
- Jag har en färgglad mönstrad regnjacka.
- Jag har flera par mycket färgglada skor.
- Jag spelar golf.
- Jag har solhatt.
- Jag går och lägger mig tidigt på kvällarna.
- Jag kan laga husmanskost (typ göra riktiga gräddsåser och goda grytor på högrev).
- Jag har flera koftor från Odd Molly (jepp, de är också...färgglada).
- Jag odlar grönsaker.
- Jag har cykelkorg på min cykel.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Wow! Du är ju mer tant än tant Lotta. :D

Världen enligt J. sa...

Är det inte fint, att jag inte ens skäms ;)

S sa...

Solhatt??

Världen enligt J. sa...

Japp, solhatt! Det kan vara en keps, men oftast är det faktiskt en klassisk solhatt i tyg.

(Jag tål verkligen inte sol. Jag svimmar helt enkelt utan diverse solminimerande effekter, som solhatt.)